Fiú vagy, vagy lány ?

2008. június 24., kedd

Fontos

Lehet szavazni holnapig, oldalt található.
Este én nem leszek, csak a nickem lesz cseten.
Azt hiszem mostantól mindig fent lesz, én nem mindig.
Lehet felháborodni!

Rohadtul rosszul jelenik meg a blogban az idő, adjatok hozzá mindig 2 órát.
Még nem jöttem rá hogy, életem szavaival élve, kit kell leszopni hozzá, hogy jól jelenjen meg. Pedig az időzóna jól van beállítva. Bagatell :) <--közben megjavult

És egy nagyon fontos dolog, új szoba lesz, szóval költözünk. Legalábbis aki akar velem költözni. Van még olyan aki akar? Lehet holnaptól új szavazás lesz, a szoba nevével kapcsolatban. Tudom, hogy lesz aki félreérti miért, és olyan is van akinek nem tetszik ez az ötlet. Azt hiszem négy fontos oka van a váltásnak:

1., amikor a kokdzsámbó létrejött, nem tudtam mennyire lesz belőle veszekedés, úgyhogy jobbnak láttam álnickkel regizni, ami mostanra kicsit terhessé vált, és nem egyértelmű, hogy ki a tulaj.

2.,nem volt tapasztalatom, most másképpen csinálnám – hozzáteszem nem jobban – Próbáltam a kokodzsámbóban bevonni mást is (ketten tudtunk belépni sefttel) , és ettől még kevésbé lett egyértelmű a leosztás. 

3.,nem tetszik a neve. (attól még maradhat hasonló, mondjuk simán kokodzsámbó)

4.,hülye vagyok. (van olyan, aki ezt nem tudja?)

Ha valakinek kérdése, szemrehányása, szobanév ötlete, fájása, vagy más baja van, az cseten írjon levelet. Mondom nick lesz, én nem leszek. UFF - szóltam.